Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, bütün kanallarda pazarlama kadar terimlerden hangisini tercih ederseniz edin, müşteriniz yahut potansiyel müşterinizle bütün dijital kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Gelen kutusundan içtimai ağlara ve dizgiyecekü bilgisayarlar, tabletler, rahatıllı telefonlar genelinde hasetmüzün tüketicileri sorunsuzca deprem ederken sizden de aynı yerlerde olmanızı, problemsiz ve bütünleşmiş bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Sükselı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı başlamak dâhilin en yaygın kullanılan dijital pazarlama yayınlarının ayrıntılı meşruhatını kötüda bulabilirsiniz: Elektronik posta ile pazarlama Elektronik posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları aracılığıyla kullanılan, en yıprak ve en iyi bilindik dijital pazarlama formlarından biridir. Elektronik posta ile pazarlama yardımıyla çeşitli müşteri yolculuğu kontak noktalarında müşteri verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak dâhilin sınıflandırır ve en sonunda onları elektronik posta liste(leri)nize ekleme izni kızılırsınız. Elektronik posta içeriği; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkında haberler, kişiye özel teklifler, müşteri serarı hikayeleri, örnek vaka incelemelerine bağlanaklar ve uran özetler ya da iş özetleri üzerine bilim dâhilerebilir. E-postalarınızın çabucak silinmek yerine açılmasını ve okunmasını hazırlamak dâhilin porte yollamak kritik önem taşır. Kişiye özel dâhilerik ve alaka çekici teklifler iştirakı artırmak dair çok medarımaişete yarar. Elektronik posta ile pazarlama hem zanaat hem de bilimdir. E-postalarınız ve dijital varlıklarınız cazip ve alaka çekici olmalıdır. Bununla birlikte çok sayıda elektronik posta göndermekle yeterince göndermemek ortada bir denge yapmak zorundasınız. Videoteyp pazarlama Videoteyp en müşküllü dijital pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya erkekılıyor. Zevküsefa ve araştırma dâhilin video izliyor ve paylaşıyorlar. Doğrusu, YouTube raporlarında ayda dü bilyonı çok izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B kameraları hem de B2C tüketicileri satın gelgel kararlarını video yardımıyla veriyor. Videoteyp pazarlama marka üstelikındalığı oluşturur, dijital trafiği ve dönüştürme oranlarını pozitifrır. Blog derunğine gömülü videolar, B2B ve B2C dâhilerik pazarlama stratejilerinin senelerdir bucak taşı konumunda. Videoteyp parsellemek, derunğinizi elan okkalı insanoğlunun görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube kadar üçüncü doğrultu sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve içtimai iletişim araçları yayınlarınızda tanıtmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşdamızlık özendirme edin. Videolarınız kısaltarak ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini çabucak kaybediyor. Bu nedenle harika içeriği alaka çekici şekilde yollamak çok önemli. Toplumsal medyada pazarlama Toplumsal iletişim araçları, belli başlı bir gaye kitleye ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla aracısız demetlantı kurmanın harika bir yoludur. Ne içtimai iletişim araçları platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize kapalıdır. Facebook hala dünyanın en şanlı içtimai iletişim araçları platformudur. Twitter B2B kameraları ortada hala pop. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri ortada olağanüstü popülerdir. LinkedIn ise satın alıntı döngüsünün er aşamalarında B2B kameraları ile demetlantı yapmak dâhilin harika bir durum. Her içtimai iletişim araçları platformu farklı dâhilerik türlerine malik olsa da bütünü bayağı video/tasvir odaklıdır. Bu nedenle dâhilerik oluştururken bunları içtimai iletişim araçları üzerinden elbette lağvetmek istediğinizi her mevsim delik önünde bulundurun ve buna için kombinezon örgün. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği dâhilin, pazarlamacılar var olan her platformdan en iyi şekilde anlamak dâhilin dijital pazarlama taktiklerini daimî uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Ilkgüz 2016’dan önce mevcut değildi. Zaman ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten elan okkalı hareketli kullanıcıya malik. Kısaltarak mesajlar (SMS ve MMS) Elektronik posta ile pazarlama faaliyetlerinin nezdinde kısaltarak düşünce, müşterilere ulaşmanın en aracısız yoludur. Fakat içtimai medyada olduğu kadar mesajlar kısaltarak ve öz olursa koygun hale hasılat. Pazarlama ekipleri, tek dimdik dâhilermiş kısaltarak düşünce hizmetlerinden (SMS) yahut video ve gif dâhilerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama düşünceınızı sunarken, farklı potansiyel müşteri ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize olanak tanır. İçeriğiniz ne denli kişiye özel hale gelirse o denli alaka çekici olabilir, insanları cezbeder ve dikkatlerini vermelerini katkısızlar. Fakat, derunğiniz gaye kitlenizin yalnızç ve alaka kayranı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve dönüştürme dâhilin porte sunmalıdır. Elektronik posta metinleri, giriş sayfaları, bilim görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, dimdik mesajları, reklamlar, çav bültenleri, matbuat bültenleri, makaleler, bloglar ve dijital sefer kartları kadar dâhilerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), ancak bütün dâhileriklerinizde tutarlı bir titrem ve düşünce olmalıdır. SEO ve PPC (yahut SEM) İyi bir arama motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi derunğini (saz sayfaları, bloglar vb.) optimize fiyat. Böylece, arama neticelerinda elan yüksek sıralarda ve elan kesif görülür, derunğinize yoğunluk geriışı katkısızlanır. İyi SEO hatimeları, anahtar sözcük ve konu optimizasyonuna kapalıdır. Web derunğinizde iyi mesafeştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve elan okkalı sözcükten oluşan ifadeler) dökmek SEO’nuzu elan iyi hale getirir, yoğunluk ve dönüştürme dair elan yüksek hatimelar katkısızlar. Yüce itibarlı üçüncü doğrultu sayfalardan uzvi bağlanaklar kısaltmak da konu sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri derunğinize yönlendirmenin bir sair yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda belli başlı bir bağlanakya mevrut her tıklama dâhilin ödeme örgülır. Taharri motorları ve çoğu içtimai iletişim araçları sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin dâhilerik rahatışlarında görüntülenir. Taharri motoru pazarlama (SEM), şanlı hüküm yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Mukannen anahtar sözcükleri arayan görüşmeçilere avantajlı bir konu konumunda pazarlama mesajları (dimdik) ve demetlantı göstermesi dâhilin arama motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi dizaynı ve pazarlama Web siteniz, genellikle potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla iletişim kurduğu ilk kontak noktalarıdır. Harika bir web dizaynı, bütün dijital varlıkları tutarlı marka çkızılışmasıyla tanıtabilir. Hassaten web sitenizi arama motorlarıyla elan uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve dönüştürme nicelikını (elan okkalı tıklama, kaydolma, vb.) pozitifrmalıdır.

dijital pazarlama

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.