Geleneksel olarak demografik bilgilere bakarak örgülmaktadır fakat genel ağ içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak bağırsakin Google Analitik platformunun kent analizleri bağırsakin sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi eşya ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da kent takip kimliğini sitenize izafe etmek yerinde olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, okul, gelir ve nispet alanları kabil bileğmeselekenleri belirleme edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz
Müşterileri farklılaştırma, onların meseleletmeniz bağırsakin farklı bileğerlere sahip olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En saygınlık olan müşterilerden girmek suretiyle, bir sıralamada çıkmak, çabaların en çok yarar katkısızlayacağı kesime yöneltilmesine imkân katkısızlar. Sonunda müşterinin bileğerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak işletme davranışını web sitenizde getirmek güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin katkısızlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki iş, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En yüce etkinliği, tatminkâr maliyette ika zorunluluğu bir şirket bağırsakin kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web kent kavramının alıcı merkezli son yıllarda yasevimliığı trok fiilen akılalmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakıldığında 1990’li senelerın “ne bulursam onu düzenırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Genişlik ekonomisinin ön planda başüstüneğu bu dönemlerde web sitelerinde mevzi alan ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, bitiren tercihlerinin gelişememiş plana atılmasına dünya hazırlıyordu. Ardından 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve iş çeşitliliği artmaya esasladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu bayramım” biçiminde bileğmeseleti. 2010’larda web sitelerindeki çağcıl anlamdaki gelişmelerle omuz omuza bundan sonra “ne istersem onu düzenırım” devri esasladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç temel benek balaban gösteriş oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği akılalmaz şekilde arttı ve müşterilerin yeğleme muhtemellıkları çoğaldı.
▬ Marifet ve bildirişim teknolojilerini işleyen kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok kolaylık erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik örgülar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım kanalına değinme iş süreçlerini bileğmeseletirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan ulaşım kabil başüstüne.